VCF Femení29 marzo 2023

Comunicat oficial | Asun Martínez 2025

www.valenciacf.com

El Valencia CF Femení i Asun Martínez (21 anys) han arribat a un acord en virtut del qual la davantera il·licitana continuarà lligada al Club fins a, almenys, el 30 de juny de 2025; això, és, dues temporades més.

Asun, nascuda a Elx (Alacant) el 20 de febrer de 2002, va fitxar pel Valencia CF Femení en el curs 2019.20 i va debutar oficialment el 8 de setembre de 2019, en la jornada 1 d'aquesta temporada (VCF 2-2 Real Sociedad), entrant al camp per Mari Paz Vilas.

El seu primer gol oficial ho va aconseguir en la jornada 2 (15 de setembre de 2019): va ser el 0-2 contra el RCD Espanyol; el partit va finalitzar 0-3. L'atacant ha participat fins hui en 95 encontres oficials i ha aconseguit 10 punts.

A més, amb la Selecció Espanyola Sub-20 va guanyar en 2022 el Mundial de la categoria celebrat a Costa Rica.

El debut amb el València *CF en el Puchades, inoblidable

Asun Martínez, sobre el seu debut: “En el meu primer partit en el Puchades, que va ser el meu debut en primera divisió, no m'esperava jugar. Quan em va enviar a calfar Irene, l'entrenadora, estava fluixejant. Veia a la meua família en la graderia i va ser un dia que mai oblidaré".

"Debutar amb l'equip amb el qual vaig voler fitxar, amb el qual vaig voler estar, el que em va donar l'oportunitat de créixer com a jugadora, el que em va donar l'oportunitat de saltar al futbol professional. Debutar en un estadi com el Puchades, amb tota l'afició, com la que té el València, que és increïble, per a mi va ser un dia que mai oblidaré”, expressa la futbolista.

Copyright 2013-2024 Valencia Club de Futbol. Es permet l'ús del contingut editorial de l'article sempre que es faça referència a la seua font, a més de contindre el següent enllaç: www.valenciacf.com. Fotografies de Lázaro de la Peña, no es permet la seua reutilització.